Jak zamawiać
Na każdym etapie zamówienia jesteśmy z Wami w stałym kontakcie. Jeżeli macie jakieś pytania lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu.
Zaproszenia
Wybór projektu i złożenie zamówienia
Złóżcie zamówienie wybranego przez Was zaproszenia. Jeżeli chcecie wprowadzić modyfikacje lub połączyć kilka projektów skontaktujcie się z Nami. Chętnie doradzimy i pomożemy.
Po złożeniu zamówienia na adres kontakt@minimood.pl należy przesłać listę gości w odmienionej formie. Tytułem wiadomości powinien być numer zamówienia. Numer zamówienia znajdziecie w wiadomości potwierdzającej zamówienie.
Projektowanie
W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania listy gości przesyłamy elektroniczny projekt do zaakceptowania. Do projektu możecie zgłaszać nielimitowaną ilość poprawek.
Realizacja zamówienia
Po zaakceptowaniu przez Was projektu następuje etap realizacji zamówienia. Trwa on zazwyczaj około 10 dni roboczych. Na tym etapie nie ma już możliwości zmian.
Wysyłka
Ostatnim etapem zamówienia jest wysyłka. Zamówienia dotrą do Was w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu realizacji zamówienia.
Koszt wysyłki:
Kurier DPD : 18 PLN
Paczkomaty InPost: 16 PLN
Dla zamówień o wartości co najmniej 200 PLN wysyłka jest darmowa.
Strona internetowa
Wybór projektu i złożenie zamówienia
Złóżcie zamówienie na Internetową Stronę Ślubną. Po złożeniu zamówienia na adres kontakt@minimood.pl należy przesłać dane, którymi wypełnimy Waszą stronę. Tytułem wiadomości powinien być numer zamówienia. Numer zamówienia znajdziecie w wiadomości potwierdzającej zamówienie.
Dane jakie musicie do Nas przesłać:
- Wasze imiona,
- Wasze zdjęcie, które będzie zdjęciem w tle,
- Data i godzina oraz miejsce Waszego Ślubu,
- Harmonogram (co i o której godzinie) - możliwy do uzupełnienia bliżej uroczystości,
- Najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami (nieobowiązkowe) - możliwe do uzupełnienia bliżej uroczystości,
- Docelowy adres strony internetowej w domenie odterazmy.pl,
- Dokładna lokalizacja ślubu oraz wesela (jeżeli Wasz pakiet zawiera moduł lokalizacji).
Po złożeniu zamówienia wybranego projektu modyfikacjom podlegają wyłącznie treści i grafiki na danym szablonie. Zmiana funkcjonalności danego szablonu podlega indywidualnej wycenie.
Adres strony internetowej
Wasza strona będzie widoczna w domenie odterazmy.pl. Waszym zadaniem jest wybór subdomeny, czyli wartości przed domeną główną, np: annaitomasz.odterazmy.pl, julia-i-jakub.odterazmy.pl. Najczęściej są to Wasze imiona. W przypadku kiedy adres będzie zajęty konieczne jest wskazanie alternatywnego wolnego adresu.
Projektowanie
W ciągu trzech dni roboczych od otrzymania poprawnych danych przesyłamy wizualizację do zaakceptowania. Do projektu możecie zgłaszać nielimitowaną ilość poprawek (w ramach tego samego szablonu).
Realizacja zamówienia
Po zaakceptowaniu przez Was projektu następuje etap realizacji zamówienia. Trwa on do 2 dni roboczych. Po tym czasie Wasza strona będzie widoczna pod wskazanym przez was adresie. W zależności od wybranej opcji przy składaniu zamówienia Wasza strona będzie widoczna przez 2 lub 3 lata.